De Nieuwe Gevers richt zich op een nieuwe generatie donateurs die liever tijd doneert dan geld: werknemersvrijwilligers. Deze collega sociale ondernemer wil ideële organisatie vooruit helpen door de inzet van een matchingmachine: professionals worden gekoppeld aan de vraagstukken van de ideële organisatie.
De Nieuwe Gevers staat voor een nieuwe generatie gevers; creatieve professionals die een ideële organisatie vooruit willen helpen op het gebied van marketing, communicatie, finance, HR en fondsenwerven. Zij zetten hun skills vrijwillig in voor goede doelen en leveren zo een bijdrage aan de impact.
Beleef Dementie heeft al een aantal keren gebruik gemaakt van deze vrijwillige professionals. Met Stefan Kuijer hebben wij ons logo ontwikkeld, met Tessa van den Berg (www.tessavandenberg.nl) verbeterden wij onze zichtbaarheid op LinkedIn en nu werken we met Mohamed El-Gendy en Abdullatif aan een promotievideo voor onze VR dementie simulatietraining. Stuk voor stuk enthousiaste vrijwilligers die het mogelijk maken voor ons om impact te hebben.
De Nieuwe Gevers helpt zo ideële organisatie hun missie beter uit te dragen, te professionaliseren of meer zichtbaarheid te creëren.